Cart Is Empty

    سبد خرید شما خالی است.


درباره سرزمین ربات ها

نویسنده : admin 1396/07/18 تعداد نظرات : ۰
درباره سرزمین ربات ها

نیت و تلاش ما بر این اصل استوار است که  الهام بخش خلاقیت و نوآوری  باشیم

سرزمین ربات ها از سال۹۱ فعالیت خود را در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی آموزش رباتیک آغاز کرد و از سال ۹۴ به دلیل وسعت فعالیت‌های آموزشی و پیشرفت در گستره‌‌‌های پژوهشی و تولیدی با عنوان سرزمین ربات‌ها به صورت موسسه و ارائه نمایندگی و مراکز آموزشی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.مدیریت مجموعه آموزشی سرزمین ربات ها آقای مهندس داود صفیری کارآفرین در حوزه آموزش رباتیک به دلیل احساس نیاز کشور در زمینه تامین ربات های آموزشی و عدم تنوع بازار در تهیه ربات ها، زمینه را جهت پژوهش و کار تحقیقاتی فراهم کرده و از جوانان فعال و جویای کار دعوت کرده تا در امر آموزش و پژوهش وارد عرصه رباتیک شوند .در حال حاضر در حال خدمت رسانی در عرصه رباتیک می باشند و تربیت مربیان رباتیک –مکانیک–الکترونیک وبرنامه نویسی- نیروی فنی و پژوهشی – نیروهای تبلیغاتی و مشاور و نیروهای تولید را در دستور کار خود دارد.شعار و هدف ما این است که کالای خوب ایرانی در جهت تقویت رشد و خلاقیت و مهارت آموزی کودک و نوجوان ایرانی ارائه گردد.

هدف ما این است که الهام بخش خلاقیت و نوآوری باشیم. خلاقیت و نوآوری در عرصه های مختلف؛  ارائه محصولات و خدمات متمایز و منحصر به فرد در محیطی جذاب، شاداب و دوستانه برای کارکنان و دانش آموزان در گروه های سنی مختلف آموزشی متفاوت، هدفدار، مبتی بر بهترین متدهای آموزشی دنیا و کارامد در ایران عزیز ما، خروجی مدار و تخصصی و گام به گام در چهار گروه سنی ۴ سال تا ۶، ۷ تا ۹ ، ۱۰ تا ۱۲ و ۱۲ سال به بالا، با سه محور آموزش حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری
ما بر این باوریم که  بهترین راهبرد، انجام دادن «یک» کار واقعا عالی است و البته باور داریم برای انجام دادن یک کار عالی به کارکنان عالی نیاز داریم. در سرزمین ربات ها، همه از بهترین ها هستند تا بهترین کارهای ممکن را انجام دهند.
ما در راهی که پیش رو داریم، تلاش خواهیم کرد سازمانی باشیم که توامان که در حال رشد روزافزون می باشد، ابتدا از مجموعه خودمان و سپس فرزندان عزیز ایران عزیزمان را در بستر فرهنگ کار تیمی و ارزشهای اخلاق گرایانه برای  نسلی که بار آموزش آن را به گردن داریم تقویت و ارتقاء دهیم  .

ما با تمام توان می کوشیم برای جوانان کارآفرینی کنیم و فرصت های شغلی خوبی فراهم آوریم و میراثی ارزشمند برای ایران عزیزمان به جا بگذاریم.
ما می خواهیم ایران را بهتر از آنگونه هست، بسازیم با یاری خداوند و کمک شما دوستان عزیز

درباره نویسنده